Bebeğim 2 ay 8 günlük. Gün içerisinde çok güzel emerken sanki saat kurulmuş gibi 9dan sonra memede ağlamaya başlıyor. Hem emmek istiyor ama biraz emince ağlıyor kafasını geri ittiriyor. Yaklaşık 3 haftadır böyle. Neden olabilir. Meme reddi desem sadece o saatlarde olur mu?