20-25 günlükken başlayan bir ağlama vakti vardı bizde de. Kolik değildi ama günün belli saatleri aralıksız ağlardı, babasını görünce biraz sakinleşirdi, saati gelince susar uyurdu 😂 yanlış hatırlamıyorsam 1 ay kadar sürdü sonra geçti. Umarım sizde de bir önce son bulur 🙏🏻 ama endişe etmemeye çalışın çünkü inanın hepsi geçici 😊