DenizAlpinAnnesi Mucizem01 oglumda öyle morarma felan olmuyor sadece emerken yoruluyor nefes nefese ama burnuda tikali genelde belkide ondan öyledir persembe 2. bir doktora gidicem bu doktor pek sorularimi cevaplamadi insallah kapanir oglumunda
Umut_12345 Derdini veren allah şifasını verir üzülmeyin çok zor bir durum en kısa zamanda kapandığını görürsünüz.Allhim yardimciniz olsun dualarım sizinle 🤲🤲
glfzltt hanifeipek merhaba bebişiniz şuan nasıl ? İlacı bıraktınız mı ? Kapanan delik vsd miydi? Ve türü neydi ?