bernaciv Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 ay 12 günlük 4 günde bir inanılmaz gaz ve ıkınması oluyor her gün çıkarmasına rağmen uyku bile uyuyamıyor yasayan varmı hergün olmuyor 4-5 gün arayla ve dışkısı hep sulu
dayes bernaciv gaz biriken bir şey olduğu için her gün çıkarsa da yeterli gelmiyor olabilir biriktikçe rahatsız oluyordur, yağ ile karnına masaj yapabilirsiniz o da çare olmazsa doktora danışın belki damla vs kullanmanızı önerir duruma göre