kkbrylmazz hahah 3 yaşında oğlum ve bu postu okuyunca istemsiz güldüm niyeyse dediğim gibi 3 yaşında ve ben olmayınca babasıyla bile markete parka gitmiyo herşeyi birlikte yapıyoruz birlikte yiyoruz birlikte uyuyoruz birlikte duş alıyoruz beni görmesin morarana kadar agliyo veya uyurken bana dokunmadan uyumaz uyudugunda yanından kalkiyim derim yarım saat 1 saat sonra beni yanında görmesin kafayı yer