canimanne06 konuşurlar ama 2-3 seans götürüp yok işe yaramıyor tamam işimiz bitti diye bırakan çok veli var. Veya çocuk bir anda konuşmaya başlıyor tamam ihtiyaç kalmadı diye bırakan da çok var. Bunun bir süreç olduğunu, kısa sürede tamamlanmayacağını önden bilirseniz eğer size evet çocuk konuşur çok da iyi gelir diyebilirim