Minikurabiye Merthalime bende antalyada doğum yaptım normal doğum yapmayı çok istedim ama kısmet olmadı eşim doğuma girecekti beni acil aldılar onu da unuttular hazırlamayı benimde oğlum var ismi Buğra 😊
Merthalime Minikurabiye nasipten ötesi yok canim ❤ ismiyle yaşasın canim rabbim ailenize bağışlasın 😊❤
Minikurabiye Merthalime amin teşekkür ederim sizin bebiş ve diğer tüm bebişler de sağlıkla büyüsün inşallah