Kızlar oğlum 14aylık ve kendimle hiçbiryere götüremiyorum anneme dahi gidemiyoruz yabancı niyete gittimi yabancı birini gördümmü kıyamet koparıyor nefesi kesilene kadar ağlıyor ağlarkende midesini bulandırıp kusuyor napıcam şaşırdım annemlere gidiyoruz annem ben oğlum varken iyi dayım dedem vs başka bir gelince kıyamet koparıyor neden olabilir veya nasıl geçer