Kızlar merhaba bebeğim 26 günlük oldu henüz çocuk doktorumuza karar veremedik bu yüzden buradan tecrübeli olan annelerimize sormak istedim bebeğimi emziriyorum her emmeden sonra kusuyor ama ilk kusması sütüm oluyor sonrasında da en az 3 defa süt kesiği gibi kusmaya devam ediyor bu normal mi ve düne kadar en az 4 defa kakasını yapardı bugün sadece bir kere yapti 3 defa da çişini yaptı doyuyor mu sizce