sblkrtt siz bensiniz. Şuan 4,5 aylık kızım ama o ilk 2 ayı resmen hafızamdan sildim😩 korkunçtu. 3. Ayda tam nefes aldım şimdi de 4. Ay atağı çıktı başımıza. İlk zamanlar gibi değil gene hamd olsun ama gündüz uykusu tamamen kuş uykusuna döndü 15-20 dakika falan sonra resmen reset olmuş şekilde kalkıyor sabah 7 akşam 8-9 ayakta kucak da can cebelleşiz ama en azından akşam uykusu uzun ve düzenli diye kendimi teselli ediyorum. Evde artık fön sesi, süpürge sesi, sürekli ritmik sallama, çarşaf da sallama günlerimiz hep böyle geçiyor😩 bende büyüdükçe rahatlarım diye şafak sayıyorum ama büyüdükçe de rahatlamayan anneler de var🥲 annelik inanılmaz bir psikolojik savaşmış onu net anladım ama