Kızlar merhaba oğlum 9 aylık, doğmadan önce aktif bifiil çalışıyordum, bebek olunca iş yerimden ayrıldım. Eşimin işi de çok şükür iyi ticaretle uğraşıyor. Ancak özellikle bu sıralar sık sık bir şey alınacağında veya para ile ilgili konularda sende çalış o zaman, çalışsan böyle olmaz vs gibi cümleler kuruyor ve üzülüyorum. Bu zamana kadar maddi olarak bir çok desteğim oldu eşime bu şekilde söylemesi ile işe başlamak istiyorum ama bir yandan da oğlumu bırakıp çalışmak istemiyorum. Onu büyütmek doya doya yanında olmak istiyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum. Sizin düşünceleriniz neler uzun oldu biraz kb