Kumiii Çocuğum w şeklinde oturup ellerini yumruk yapıp kendini aşırı bir şekilde kasıyor , hatta terliyor. Sizin çocuğunuzda yapıyor mu doktora götürdünüz mü yardımcı olur musunuz lütfen