Yelda35 Kızlar doktor bana folidoce yazmıştı gebe kalmadan kullan diye ben almamıştım kullanan memnun olan var mı
KuzeyinAnnesi03 Yelda35 kullandım memnundum hamilelik öncesi ve hamilelik sırasında kullandım aşırı cildim düzelmiş saçlarım çıkmaya başlamıştı takviyeler düzenli kullanımda ise yarıyormus o zaman anlamıştım
defnemomm_ Ben hiç kullanmadım her iki hamileliğimdexe 😂🙋♀️ ilaç sevmiyorum içemiyorum içmiyorum shdjjxjc
Yelda35 defnemomm_ AnnaKurt şimdi şöyle sağlık sorunlarım varya ondan bende kullanıp kullanmamak arasında kaldım bu folik asit zararsızmış diğerlerine göre
Balkizlarim Yelda35 diğerlerinden kastınız zaten doktorunuz ay ay hamilelik ilacınızı veriyor folik asit bebek için çok önemli hamileliğini öğrendiğin anda başlamak çok daha iyi ben hep öyle yaptım doktorum tebrik etti 🌹🏵️☺️
Yelda35 KuzeyinAnnesi03 günde 1 değil mi bir de aynı saate mi mesela ben sabah kalkar kalkmaz hormon alıyorum tiroid ameliyatı olduğum için 2 saat içinde ilaç içemiyorum yemekten sonra alsam veya öğlen aç karnına
Yelda35 Balkizlarim bende hemen yarın alacağım da folbiol bazı kişilerde down sendromu yaptı dedi veya hiperaktif oldu diye okudum bilemedim
Balkizlarim Yelda35 ondanda kullandım dozunu kaçırmayın yeterli bilemedim 3 tane kızlarım da böyle bir şey duymadım 🌸
CaninannesiCemre Yelda35 Hamile kalmayı düşündüğüm zamanlarda folbiol ile başlamıştım..çok şükür hiç bi sorun yok 🙏🏼