Alperenmomss psikolog olarak görüşüm; Yeme bozukluğuyla gelen danışanlarımla çok güzel ilerliyoruz, tabi bir diyetisyen eşliğinde ve uzun soluklu ilerlendiğinde.. altta yatan bastırılmış duygular oluyor muhakkak. Bir rahatlama yöntemi olarak başlyıp alışkanlığa dönüşüyor mâlesef. Altta yatan sebepler çalışılmadıkça iyileşmesi biraz zor oluyor en ufak tetiklenmede hemen başa dönüyor çünkü. Bir psikolog ve diyetisyenle uzun soluklu olarak süreci çalışmanızı tavsiye ederim☺️