mom97X Kızlar bu sleepy nin yüzey temizleme ıslak mendillerini kullanıyor musunuz ? Ben ilk defa aldım, bi tanesini kullanıp yıkayıp tekrar yine kullanılıyo mu ? Herkes kullanmaya başlamış ben de deniyim dedim 🤷🏻♀️
SiprayiL mom97X evet tekrar kullanılabileceği söyleniyor ama leke bırakır gibi öyle. Tek seferlik kullanıyorum ben 😬
simiyyy mom97X valla ben mundar edene kadar kullanıyorum öyle atıyorum bence tek seferlik bişey için fazla kalın 😅
starwomen mom97X Bende ilk çıktığından bu yana kullanıyorum aşırı pratik oluyor. Bazen tekrar yıkadım oluyor ama tekrar yıkayınca iz bırakıyor
peraninnannesi mom97X bana nedense bütün serisi çok kötü kokuyor ve iz bırakıyor gibi geliyor. Solo nun aldım ben hem yarı fiyatı hem çok güzel kokuyor
GokcelifMom mom97X Kullan at yapıyorum ben. Bence öyle yapılmalı. Konudan bağımsız olarak, kokuları mükemmel değil miiii 🥰
Unicorn67 mom97X çıktığından beri kullanıyorum artık bez kullanmaz oldum stok yapıyorum sık sık 🤣 ama ben tek sefer kullanıyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mom97X tekrar yıkayıp kullanılabileceğini bilseydim hep öyle yaprdm, paraya yazık 🙄 Şaka şaka 🤣🤣🤣🤣sjswjjsjs
babyyyy1 mom97X ben çıktığından beri kullanıyorum ama kullanılan mendili hiç yıkayıp kullanmadım çok güzel toz alıyor asla iz bırakmıyor
cokbilmismom mom97X yıkadığınızda ne anlamı kalıyor ki normal bez kullanım bunun yerine 😂 tek kullanımlık siliyorum atıyorum mantığı ve pratikligi bu zaten 😂
123aa mom97X ben kullanmıyorum ama kullanırken geri dönüşüm konusunda vicdanım pek rahat olmuyor o yüzden parlak yüzeyleri siliyorum önce ayna gibi sonra tozlar iki üç tür da yıkayıp kullanıyorum
_YanakReisinAnnesii mom97X fenomen olalı aylar oluyor ama ben daha birkaç gün önce aldım ilk defa 😂 ben tek seferlik kullanıyorum ama canını çıkarana kadar tabi 👀