gktugum ben doktorumuzun önerisiyle 3 ay 20 günlükken kucağımda oturtmaya başladım. 4 buçuk aylıkken koltukta destekli oturtmaya başladım ama tam oturur pozisyon gibi düşünmeyin böyle yarı yatık şekilde. Sonra 5 ay 15 günlükken doktorumuz ek gıdaya başlattı zaten mama sandalyesinde oturuyordu oğlum ki dengesini sağlıyordu zaten artık 🌸