Bebeğim 20 aylık ama asla uyumlu bir bebek değil ev işlerini yapamıyorum. Mutfakta öğrenme kulesi aldım benimle beraber dursun yemek yapabileyim diye içinde durmuyor çıkmak istiyor, oyun oynamaya çalışıyorum oynamıyor, yemem yemiyor mızmızlanıyor, doğduğundan beri uyumayan bir bebek asla uyku düzeni oluşturamadı, eşim evden çalışıyor eşime gitmek istiyor bana gelmek istemiyor ağlıyor, bilgisayarı görünce ağlıyor onunla oynamak istiyor üstünü ve bezini değiştirmeme izin vermez. Sürekli bir şey ister vermeyince ağlama krizlerine girer durmaz. Evi toplamaya çalışırım hadi peşimden gel diye ağlar. Sürekli duyarlı olmaya çalışıyorum dikkat ediyorum ama bu kadar uyumsuzluk fazla değil mi yoksa ben mi fazla beklenti içindeyim? Artık dayanamıyorum sürekli sinirleniyorum, ağlıyorum çok yıprandım. Ona karşı duyarsızlaşmaktan korkuyorum bi akıl verin lütfen ne yapabilirim?