Kızlar oğlum 22 aylık oldu. Baba dede bitti gitti diyor konuşmuyor her şeyi işaretle ıhhh ıhhh anlatıyor . İletişimde sıkıntı yok sürekli iletişim halinde . Ne desek anlıyor yapıyor . Diğer gelişim basamakları güzel merdiven inip çıkıyor scooter sürebiliyor . Taklit ediyor ne yapsak aynısını yapıyor . Köpek nasıl ses çıkarır diyorum ah ahhh diyor ya da ağzını oynatır ses çıkmıyor . Alıcı dili çok iyi renkleri biliyor tüm her şeyi ayırt ediyor. Ne desek getirir bizi dinler . Ama konuşmuyor . Köyde kaldım 15 gün etkisi olmadı kuzenlerimin çocukları var 2.5 yaş 2 yaş 18 aylık onlarında hiç biri konuşmuyor daha genetik mi diyorum bilmiyorum . Ekran sadece yemek yerken var onuda kesicem. Doktora gittim tam 2 yaşı bekleyelim açılma olmazsa dil terapisti dedi. Çok üzülüyorum çok kafama takıyorum neden konuşmaz anlamıyorum. Her şeyi anlayıp konuşmaması normal gelmiyor