Merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık hiç beni emmedi sütüm kesildi hastanede yattığından dolayı sma mama veriyoruz ilk başta aptamil içti ama çok gaz yaptı doktorumuz değişti her şey iyiydi 4 ay oldu şimdi de mama içmiyor 3 saat te bir içiriyorum ama zor la alıyor nedendir başına gelen var mı ?