Merhaba 1 ay 13 günlüğüz gaz sancılarımız yaklaşk 10 gündür var ve sürekli bir ıkınma hali ağlama kendini zorlatp durma hatta böyle kızarana kadar ıkınma durumumuz var. Hatta uykular hiç yok tam uyuyo bi ıkınma geliyor uyanıyor ve kucakta anca sakinleşiyor. Nurse harveys aldm ama sürekli vermek istemiyorm bağırsak tembelliği yapmasn diye. Bir de kullanım önerisnde 20 damla verin diyo bana çok gibi geldi zaten bir kaç defa verdik onda da 3 damla olarak. Siz kullanıyor musunuz nasıl yapıyorsunuz ve bu gaz sıkıntısı tahmini ne zaman bitiyor acaba perişan oluyo yavrum ıkınmaktan 😢