Merhabalar birşey sormak danışmak istiyorum aranızda böyle çocugunda sıkıntı yaşayanlar var mı nasıl yol izlemem gerekiyor inanın çokk strese girdimm artık
3 buçuk yaşında oğlum aşırı sinirli öfkeli dediği olmayıncaa bağırıyoo sürekli sus diyorum bağırma diyorum yok dinlemiyoo hala bağırmaya devam ediyo veya birşye çokk sinirlendiğinde bağırıp ağlayıpp sinirden kendine vuruyoo atıyo yere kendini ve kendine vururken de yüzüme bakarak vuruyo bir tepki vereyim diye bir de birşyi arka arkaya soramıyorumm ona da bağırarak tepki veriyoo bir de konuşmaya 2 buöuk yaşndan sonra kelimeleri konuşmaya başladı şimdi cümle olarak degil de mesela baba araba didelim gibi böyle konuşuyo yani kendini pek ifade edemiyo evet’i hayır’ı bilmiyo cevap veremiyo yani öyle istemedigi şey olunca hayır demek yerine bağırıyoo direk yani böyle durum yaşayan var mı aranzda