gokceege evet 1 yaştan sonra ara ara ciddi iştahsızlık oluyor. Bizim tam olarak düzelmesi 21 aylığı buldu. Doktorumuz özellikle zorlamamamız gerektiğini söylemişti, öyle yaptık. Uzunca bir süre oyun kurarak o oyunlarla oyalanırken yedirdim. (Su ile aktarma oyunu gibi) yemediği dönemlerde mama ile destekledim sonra tamamen düzeldi şükür .