Yarın oğlumu sünnet ettiricez devlet hastanesinde 4 aylık kendisi. Oğlum biraz grip hapsuruyor Perşembe ve cuma günü ateşi de çıkmıştı ateş düşürücü verdim geçti. Hastaneye goturmedim uzun sürmeyince terleyip üşüttügunu düşünüyorum. Şuan sadece hapşırmasi var bu durumlar eşliğinde sünnete engel olur mu sorun olur mu çocuğuma zararı olur mu sünnet yaptırmam çok huysuzluk yok sık sık hapsuruyor ve çok terliyor sürekli kıyafet değiştiriyorum. Sizlere sormak istedim teşekkürler