Kızım vicco marka ayakkabı kullanıyor ama ayaklarını yan basıyor düz yürümüyor doktoruyla konuştum yeni yeni öğreniyor yürümeyi destek yapmaya çalışıyordur biraz daha bekleyelim dedi ama ayakkabımızda eskidi yani artık neredeyse köyde toprak çamur derken nubebe çok öneriliyor ortopedik ayakkanıymış sanırım ama iç kısmını gçrsellere koymamışlar memnun musunuz alınmalı mı bu marka ayakkabı yoksa Nike Adidas falan alsakta iş görür mü