Prensesim-0109 Çişe gidelim mi dediğimde gidiyo yapıyor ama kakasını altına yapıp kaka diyor sürekli böyle. Tuvalette tutmaya çalışıyorum ama çişini yapıp kalkıyor beklemiyor gel kaka yapalım diyorum hep yok diyor napacam ben bu kakayı tuvalete yaptıramıyorum
333bd Prensesim-0109 3 yaş oğlum aynı çişi yapıyor sıkıntı yok ama kaka için bez istiyor beze yapıyor sizin ne kadarlık çocuk
Hacoks Prensesim-0109 bizimkide kakayi yapıyordu tuvalete iki seferdir kakayi altına kaçırdı ben sabahları uzun oturtuyorum önüne masalı oyuncağı veriyorum kitapları koyup öyle duruyor yoksa mümkün degil
333bd gamgun aynı durumdayız sürekli kendi klozetini teklif ediyorum buraya yapalım diye ama zorlamıyorum kendisi elbet bi gün yapacak