Kızlar 1.5 yaşında bir oğlum var 34+6 haftalıkta hamileyim en son 30 haftalikken gittiğimde bebek 1700dü doktor biraz zayıf dedi bu hafta gittim 2700 dedi ve daha doğuma 40 gün var bebek baş geliş pozisyondaydı bu hafta yine ters dönmüş ilk dogumum normaldi doktor döner belki dedi sizin bebişler döndü mü bu haftadan sonra ve bu haftada kilolar nasıldı kızlar ben çok iri bir bebek istemiyorum zaten çünkü vajinal varis çıkmış doktor dogum anında patlayabilir kanama durmaz dedi çok korktum bu arada iştah sıfır sadece kefir sade soda muz yiyorum bol bol