Ziynet_Ece Kızlar 1 yaşında oğlum var mamaya başlamak istiyorum. Yurt dışında olup ya da bilgisi olan tavsiye edeceğiniz mama var mı ? Yardımcı olur musunuz ?
Duru44 Ziynet_Ece Ben direk süt vermiştim doktor bişey dememişti gündüzleri yemek yerdi akşamları süt icerdi
biroglanannesii1 Ziynet_Ece Yurt dışındayim bir kaç ay mama kullanmak zorunda kalmıştık. Similac kullandım. Memnundum.
plankton Ziynet_Ece bir influencerda görmüştüm hesap adını hatırlamıyorum da çok iyi, kilo da aldırdı bebeğime vs diyordu. Bebeği tadını sevmişti.