Alpkerem Papatyack biz bebelac gold kullanıyoruz memnunuz ama her bebeğe farklı mama iyi geliyor sanırım memenun olmayanda var
mervenisam Papatyack hipp organik kullanıyorum ben. Sma çok gaz yaptı ama sma da güzel sonuçta denedikçe siz anlayacaksınız her mama bebekten bebeğe değişiyor hipp i doktorumuz önerdiği için almıştım
Fatmaklc Papatyack aptamıl kabız yapıyor evolvia gaz kabızlık vs yapmıyo vede guzel kılo aldırıyor siddetle öneriyorum oglusum 2500 kilo dogdu 5 aylık 8.5 kilo oldu masallah hic sütüm olmadı vermedim anne sutu almıs gıbj
Papatyack mervenisam nasil anlayabilirim hangisi iyi ? Tecrubesizim bebegim 3 aylik emiyor ama zorla emziriyorum bazen hic emmiyo arada mama veriyorum bu ay 500 gram almis sabah aksam bazen sabah mama veriyorum gece bi kere emziriyorum nasil anlarim aptamil kullaniyodum
Yenianne7 Saydıklarınızın içerisinde içeriği temiz olan anne sütüne daha yakın olan mama bebelac gold. Bir deneyin bebeğinizin durumuna göre değiştirirsiniz ☘
Papatyack Yenianne7 bebelac gold denedim Kakasini gazini falan guzel yapiyodu 25 gunde 4130 dan 4500 olmustu
Mryyyy123_ Aptamil bebegimde cok gaz yaptı hipp combiotıc gaz yapmıyor ama doyurmuyorda bebek bir saat sonra tekrar acıkıyor bebelac gold bizde gaz ve kabızlık yaptı iki defa farklı zamanlarda denedim saatlerce aglama krizine girdi şuan elimde sade bebelac var onu da denıcem tabi ne olur ne olmaz diye hipp elimin altında hep var sma en eski mamaymıs diye duydum ama onu da kullananlar hep kabuzlıktan şikayetci evolvıayı kullanmadım bukadar😀
Alara_5 Bence kendnz deneyip görmelisiniz Burda iyi dediğimiz size iyi gelmeyebilir yada Geleblr. Biz Sma, hipp combiotic, aptamil denedik. Ama hippte kaldık mesela. Sizde deneyin hangisi iyi gelirse ona devam edin
Papatyack Alara_5 meme mama gittigimiz icin hangisi oluyor yada olmuyor bilemiyorum aptamil tok tutuyor ama kakasini 3-4 gunde yapiyor kabizlik surubu kullandigimiz halde bebelak gold kaka ve gaza iyi geldi ama 25 gunde 370 gr falan almisti reflumuz var bu arada
mervenisam Papatyack inan bende bi o kadar tecrubesizim geçen hafta salı günü bebeğim emmek istememesi beni çok üzdü ve zorla da olsa bütün gün inat ettim ve mama vermeyip sadece emzirdim yarım saat emzirdim 15 20 dk ara verdim yine emzirdim ne zaman ki çocuk memeyi almaya başladı ve memeyi emmekten helak düştü ama hala emmek istiyor yine ara ara dediğim gibi emzirdim taki artık emip emip ağlayana kadar o zaman mama verdim uyuttum ama sadece 90 ml verdim sonra o uyusa bile 2 saatte bir uyandırmadan yine emzirdim deneye deneye öğreneceksiniz eğer emmek istemiyorsa açsa illaki emecek bi kaç günde iyi sonuçlar aldım mama miktarı 3 saatte bir verirdim 6 sefer olurdu 3 ve 2 ye indi çok şükür ve sadece bir haftada oldu çocuğunu gözlemle internette tomrisin emzirme notları var ben onu okuduktan sonra karar verdim o kadar katı olmadım ama sürekli o istemesede emzirdim
mom0989 Papatyack canım bebelac gold kullanıyorum kilo alımı nasıl bilmiyorum haftaya kontrol var o zaman belli olur yeni başladım çünkü. 3 hafta oluyor. 3-4 gün aptamil kullandım kızımda meme ve biberon reddi var diye belki tadı değişirse alır diye düşündüm çocuk 6 saat aç kaldı yine ağzına sürmedi zorla ağzına kaşıkla verdim kustu. Hemen bebelac aldık kana kana içti yavrum
Sec61 Bende uzun süre hipp organik kullandım bebeğim büyüdükçe mama duyurmamaya başladı daha sonra bebelac gold aldım o da aşırı gaz yaptı. Resmen gaz bombası oldu kızım. Şimdi evolvia AÇ ile Golden Goat 1 numarayı karıştırarak veriyorum. Gaz ve kabız problemini yaşamadım
Tarsen Sec61 iki farklı mama kullanmak bebeğe dokundu mu bende evolvia ve sma yı karıştırıp vermeyi düşünüyorum