Selimselim 1 sene sonra gitse de yine hastalanacak. Kreşin ilk senesi o şekilde geçiyor. Kızımı 2 yaş 9 aylıkken verdim kreşe, 2-3 haftada alıştı, çeşit çeşit hastalıklar geçirdik, gözden başla, mide, soğuk algınlığı, sinek ısırığı falan. Olumlu tarafı da gelişimini müthiş destekliyor, özgüvenli, kararlı, akranlarıyla kaynaşması her şeyi gelişiyor, eğitim zaten. O yüzden kreş derim.