Eylul301023
6.Aydan beri veriyorum ben, bizim pilavdan biraz daha lapa yapıyorum kuru olunca rahat yutamaz gibi geliyo 🫣 çok şükür bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar. Kaşıkla normal yiyebileceği kadar veriyorum ben hatta bazen kendisi avuçla yemeyi tercih ediyo 😂