Sezaryen olup estetik dikiş olmayan var mı aramızda bu ikinci hamileliğim durduğum yerdeki hastanede estetik dikiş yapmıyorlarmiş ben estetik olmasina rağmen çok zor geçirmiştim şuan çok ama çok korkuyorum sonra gidip aldırılıyormuş falan galiba lütfen ama lütfen bunu yaşayanlar yazabilir mi neler yaptiniz dikişler bir sure sonra yine de guzel duruyor mu benim şuan beyaz ipince bi çizgi gibi 🙏🙏