kumimom Kızlar gebelikte şekerim vardı. 9 ay önce doğum yaptım sonra geçti. Ben de hiç dikkat etmeden yedim içtim. Son günlerde tekrar yükselmeye başladı. Bugün açlık bile 145 çıktı. Gebelikten sonra şekeri devam eden var mı?