Kızlar selamlar
Hemen konuya geçim oğlumla dışarı çıkınca bin pişman oluyorum çok hareketli bir çıçuk evde durmuyor çıkalım oda rahat olur bende pusete durmuyor yeni yeni yürüyor yürümesine izin verince elimden tutma diye ağlıyor mağazaya gidiyorum alışveriş sebetine bindirelorim birez hevesini alsın çıkıyoruz kendine yerden yere atıyor biri yaşlı adam vardı şeker uzatı yok dediğimi rağmen aldı deviri biliyorsunuz zatan bitene çoçuk babasıyla duruyordu gidip çoçuğun elindeki piskivtüi alıp yere atı çok sinerim bozuldu hiç laf dinlemiyor ne kadar tehlikeli şeyler varsa orda na kadar pis yer varsa orda yerdeki taşları alıp ağzına hemen atıyor nasıl laf dinletirecem bazı çoçuklar var oğlumdan küçük annesi yok deyince laf dinliyorlar geçen hayvanlatlr bahçesine gitim bu bi ağladı zırladı kendini yara atıyor susturamıyoruz diğer çoçuklar anne babasıyla çok güzel vakit geçirdiler na ağlıyorlar çok akılı bizden mi kaynaklanıyor bilmiyorum evin her yerini pantlamışız gene olmuyor bilmiyorum dediği olmayınca ağlıyor herşey okadar karmaşık oyuncakları var oynamıyor ilgisiz mi barakıyorum bilmiyorum artık ne diyeceğimi şaşardım bu arada 13 aylık