nisaxp o dönemlerde burun temizliği çok çok önemli. Sadece burunlarından nefes alıyorlar çünkü. Ben her günnnn yıkardım burnunu serum fizyolojik ile. 3 günde bir filan da aspiratör ile çekerdim. Benim bebişim de hırıltılıydı. Ben doktora götürmüştüm. O söylemişti düzenli temizlemem gerektiğini. Siz de bir götürün isterseniz