Bebeğim 21 aylık ve memeden kademeli olarak 10 günde bitirdim. İlk günler çok daha iyiydi. Taaa ki tam kestiğim güne kadar şimdi resmen savaş veriyoruz uykularında. Gündüzleri gelip öyle çok isteyip diretmiyor açıkçası. Ama uykuya geçerken asla uyumak istemiyor uykudan ölse dahi ağlıyor odadan çıkmak için. Gece uyanmaları tabi ki çok çok azaldı uyanınca da öyle meme diye tutturmuyor. Ama ben artık dayanamıyorum kızmaya başladım uyku geçişlerinde ve bunu beni inanılmaz rahatsız ediyor. Bunlar normal mi? Sanki travma oluştu çocukta uyumak istemiyor asla. Ne yapmalıyım bir destek istiyorum Allah rızası için