babybabyt Kızlar 6 ay yeni olduk doktor randevumuza daha 15 gün var sizcr artık su içirmeye ufaktan tadımlara başlamam gerekir mi ??
bebisim67_ babybabyt bence başlayın hele suyu özellikle verin havalar çok sıcak artık büyümüş içmeli Şuan Her yer hastalık kuru dut suyu kaynatın soğutun verin içsin ferahlasin hastalıklardan korusun onu 😻
bebisim67_ babybabyt doktor da zaten artık altı aylık oldu tadimlara başla diyecektir Bazı bebekler 5 aylıkken de bile başlayabiliyor Tadım sonuçta verin alışsın