ttrck ben şişirdiğimi düşünmüyorum hanımefendi. ben 1.75 babası 1.93 boyunda çocuğun zaten genetik olarak uzun ve yapılı olmama şansı yok yapabileceğimiz bir şey de yok. Beslenme konusunda da 300 mama yiyorsa 700 anne sütü içiyor tek öğünde 170 anne sütü içtiği de oluyor. Ayrıca 300e yeni çıktı maması ondan endişelendim ilk 2 ay sadece 90-100 içiyordu son dönemde sütüm artık yetmediği için mama vermeye başladım. Sütüm yarıyor biliyorum ve zaten çok anne sütü de içiyor, emzik de almadı bir sürü marka denedim sadece çok acıkınca koparırcasına emip 10sn sonra atıyor yani emzikte faydasız kaldı..
Durumlar bunlar, lütfen böyle yorumlar yapmayın bebeği bile görmeden.