Neredeyse 2.5 aydır tuvalet eğitimini verdim ama hala tam anlamıyla öğrenebilmiş değil ben götürmesem söylemesem o çok nadir kendisi gidiyor geceleri sürekli altına yapıyor hırcın bi çocuk olduğundan kaldırsam da kalkmıyor ay lütfen yardım deneyimi olanlar normal mi bu kadarı ☹️