dondurmalisuflem betuldenz devlet hastanesindemi yaptırmıştınız özelde mi peki yani bence başka bir hastaneye daha götürün
Balbebek_Egemen betuldenz 3 aylıkken yapılıyor benim oğlum doğdudğunda harekliydi yapamadılar sonra 1 ayında 2 kez daha hastaneye gittim kulaklıktan rahatsız oldu yine yapılamadı en sonunda 2 ayliğı doldurmasına 2-3 gün vardı gittim emerken rahatça testi yaptılar
betuldenz Anne2105 doğru olmadığından değil yönlendiren kişi 3 aylık yapılmaz dedi ne yapacağımı bilemedim
Anne2105 betuldenz aşkım bebeklerin çoğu genelde testi geçemiyor zaten korkma tedirginliğini anlıyorum. Sen evde farkedersin zaten 3. Aya kadar beklemen gerekiyor sen sağ sol taraflarına ilgisini çeken sesli uyaranlar ver mutlaka ki dönüp bakacaktır korkma
betuldenz Anne2105 yenidoğan donemınde mutlaka yaptır dedi oyüzden tereddüt ediyorum kızarım doktor geç kaldınız diye
Anne2105 betuldenz başka bir doktora git onunda fikrini al içindeki kuşkular gitsin yenidoğana git o seni yönlendirsin
dondurmalisuflem betuldenz bide özele götürün orda deneyin ben hiçbir zaman tek doktor lafıyla hareket etmiyorum durumunuz elveriyorsa
leylanisaa İlkinde bizim de geçememişti 14 günlükken tekrar yaptırdık geçti. Bir de başka hastaneye gidip tekrar yaptırın bence gecikmeden
Balbebek_Egemen betuldenz hayır ama doktor doktor geze geze 3 ayı buldu benim bebiş kulaklikları taktirmiyodu takilsada aşıri hareket ediyordu ozamanda cihaz doğru sonuç vermiyomuş siz başka bı doktordanda randevu alın bence