Kızlar bebeğim 21 günlük gaz sancıları oluyor onu anlıyorum ama genelde akşam üzeri aynı saatlerde 3 ,4 saat süren ağlamalar oluyor bir türlü sakinleşmiyor memede uyutsam da yerine koyunca hemen uyanıyor.kıpkırmızı oluyor kendi sıkmaktan bacaklarnı karnına çekiyor ağlaması zirveye çıkıyor yırtınır tarzda kolik oluyor sanırsam 😔😔