Nergisssss Anneler bugün başladık beze baybay dedi klozete hep yaptı ama şimdi parka cikacagiz yarinda disari ne yapacagim
FerideDeniz Nergisssss kısa süre için çıkın. Evden çıkarken mutlaka çişini yaptırın. Yarım saat 45 dk sonra eve dönmüş olun ki kaçak yaşamayin.
Nrkzy Nergisssss ben portatif lazımlık aldım böyle şişe gibi fil şeklinde kızlar ve erkekler için farklı modelleri var benim oğlum parkta onu kullanıyor kenara biyere çekiyorum kimse görmeden yaptırıyorum zaten böyle hani gibi ağzı huni gibi görünmüyor
Nergisssss FerideDeniz 2 kez yaşadım çıktım 1 saat sordum ama yok kaıdan cıktigim gibi yapti şimdi ilk gecemiz aliştirma kilodu giydirdim tutacagini sanmiyorum bez sanip yapacak büyük ihtimalle
FerideDeniz Nergisssss uykusunun arasında tuvalete kaldırabilirsiniz. O şekilde sabaha kadar kuru kalabilir.
Nergisssss Nrkzy bende aldım taşıyor kendi bugün götürdüm ama yeni klozete başladı lazimlik biraz gerdi sanki istemedi
FerideDeniz Nergisssss evet ben tuvalet eğitimi vermeye başladığımdan beri uykusunun arasında her gün aynı saatte bir kez götürüyorum. Yarı uyur yarı uyanık yapıp uykusuna devam ediyor.
Nergisssss FerideDeniz ne kadar süre oldu bu şekilde yapalı peki ben süreçle ilgili birşey bilmiyorum çok
FerideDeniz Nergisssss iki yaşına girdi, eğitime başladım. Şu an üzerinden beş ay geçti, hala bir kere gece kaldiriyorum. Aslında kaldirmasam kendi de uyanıyor çiş diyor ama ben kendim ne zaman uyuyacaksam o zaman götürüyorum.
Anneyimmmbeen @FerideDeniz @Nergisssss Ben de bu ara başlamayı düşünüyorum kafamda çok büyütüyorum. Okul başlayacak öğretmenim, başlamadan halletmek istiyorum 33 aylık. Bir iki göstermiştim denedik hatta yapmıştı beze devam etmiştik sabah tamamen beze bay bay demeyi düşünüyoruz ama gece de takma konusunda farklı fikirler var. Bizimki sabah bezi yarı yarıya dolu uyanıyor
Nergisssss Anneyimmmbeen benim kızda dolu uyaniyor ama gündüz tuvalete yapiyor o yüzden bezi artik takmiyorum
FerideDeniz Anneyimmmbeen bizde de durumlar böyleydi. Kuru kalktığı nadir sabahlar olurdu. Hazır olduğuna dair diğer sinyaller varsa buna takılmayın hocam. Bezi hiç bağlamadim ben. Gece bir kere çise kaldırmam yetiyordu. Zaten geceleri gündüzden çok daha uzun saatler tutabiliyorlar.
Anneyimmmbeen Nergisssss gündüz alışması nasıl oldu. Benimki oyun sanıyor hatta oturup duruyor kaka gelmiş diyor ama yapmıyor oturmak hoşuna gidiyor ama kalkınca yapıyor yani ilk denemede böyle oldu
Nergisssss Anneyimmmbeen önce gündüz evde hep açık kalsın bez olmasan ki rahatlığı bilsin gece baĝladigimizda disari cikinca bagladigimizda neyse de evde acik kalsin ki tuvaleti çişi nereye yapacagini bilir konuşun kakani çişin artik tuvalete yapilmasi gerektigini büyüdün bebektin beze yapiyorsun şimdi abla oldu abi oldun bizim gibi buraya yap vs.teşvik edin ama bir anda nasil olur bilmiyorum gece kuru kalkması hayal gibi benim için o yüzden o süreci beklemicem