Meteninanneesi Merhaba annelerim nasılsınız? 4. Ay zorlu geçti artık 5e giriyoruz. Bugün kontrolde doktor yavaş yavaş tadım yapabilirsiniz yoğurt, sebze diye söyledi. Siz nasıl ilerlediniz neler verdiniz ölçüleri nasıldı?
starwomen Meteninanneesi 3 gün kuralı ile başlamıştım. İlk gün 1 çay kaşığı, ikinci gün 1 tatlı kaşığı üçüncü gün de 1 yemem kaşığı olacak şekilde 3 gün deneyip sonrasında başka şeylere geçmiştim. Meyve ve sebzelerde o dönemin meyve ve sebzeleri nelerse onu vermiştim.
Prensim_06 Meteninanneesi yoğurt kabak havuç patates avakadoyla başladım 3 gün kuralına göre verdim en son meyveleri vermeye başlamıştım bunun yanında su vermeyi de unutmayın
Meteninanneesi starwomen ben ara ara meyve tadımı yaptırdım karpuz kavun üzüm vs şimdi artık sebzelere baslıycaz heyecanlıyım bakalım sevecek miyiz 🫶
feyzsali Bizde yeni başladık sayılır 3 gün kuralı ile ilk kabak sonra yogurt sonra patates havuc olarak ilerledik simdi 2 gündür şeftali veriyorum meyveleri daha çok sevdi arada karpuz kavun suyu falan da veriyoruz onları da seviyor
Meteninanneesi Prensim_06 ben suyu 2 aylıktan beri veriyorum, anne sütüyle beslense de bu sıcaklarda ihtiyaç olarak düşünüyorum. Çocuk tam bir su delisi Şuan