Ergoterapi alıyorum ve ergoterapistim fizyoterapi mezunu. (Hemen hemen hepsi öyle) Kızımı öyle otururken görünce bacaklarını düzeltmem gerektiğini söyledi çünkü iç bacak kaslarında gelişim sorunu yaşanıyormuş çarpık bacak olma ihtimali bile varmış (her çocuk için geçerli değil sadece bir risk) artık görünce direk düzeltiyoruz oda düzeltilmesine alıştı. Hatta biz yetişkinlere de uzun süre bacak bacak üzerine atmayın varis, eklem ağrıları, duruş bozuklukları gibi bir sürü şey saydı olabilir diye