gamze28y Dışarda hep arabasını kullandıgım için sadece ev içinde çok az kullanıldı yenidoğan aparatı(minderi) da var beraber göndereceğim 350 tl
chaos gamze28y merhabalar yenidoğan aparatıyla beraber 350₺ değil mi, herhangi bir defosu yok ise almak istiyorum
gamze28y Evet yenidoğan aparatı biliyorsanız eger destek mınderı var tertemız hiç yırtığı lekesı bile yok🙂
chaos gamze28y ilk gebeliğimde şu şekil alıp kullanmıştım solomombaby tek yöne kangurusu ve ilk aylar için destek minderi bunun aynısı demi sadece rengi farklı
gamze28y Evet mınderi bu şekilde bebegın sırt kısmına gelen yerde fermuar var ordan çıkıyor sapka gibi bır sey