Akıcı konuşmuyor ama kendini jest mimik ve kısa kelimelerle net ifade ediyor, henüz bezli. Bu dönem yarım gün kreşe vermeyi düşünüyorum ama içimde ufak kaygılar da yok değil, ancak bu kış evde birlikte de çok zor geçecek gibi, aşırı sosyal, sürekli kapıya gidip anne hadi attiii diyor.
Var mı tam 2 yaşında kreşe gönderen anneler, nelere dikkat ettiniz, kreş kriterleriniz nelerdi, oryantasyon vs nasıl ilerledi, minnoşlarınız adapte olabildi mi? 🥹