papatya_17
Evim 3+1 ama bebek odasında sadece çocuklar vardı
Misafir odası kullanılmadı
Salon ve mutfağa 27 kişi sığdık :)
Zaten hanımlar servis falan ayakta oluyor genelde
Beyler sigara içem balkona çıkam kapıya inem
Ortamınız nasıl bilmiyorum ama sığarsınız bence
Süslemeyi de kendim yaptım, partince , partimugi den aldım herseyi gayet güzel oldu🌸🥰
Sadece evde yaparsanız balon şişirme makinesi alın aşırı pratik oluyor💕