Eşim şeker hastası, sürekli zayıflıyor.Doktor demiş böbreklerde protein kaçağı oluyor acaba öyle bir sey mi var bakalım demiş. 0-3 arasında olması gerekirsen sonuç 15 çıkmış.Tahlil sonucuna da daha 2 gün var rica etsem yorumlayabilir misiniz?Değer çok yüksek çok korktum açıkçası