alyaninannesi1 Eylülde 3 yaşına giricek olan kızım var mağlesef doğru düzgün hiç yemek yemiyor midesi bulana bulana zorla yemek yediriyorum artık ne yapıcağımı şaşırdım bu durumu yaşayan varmı ? Kullandığınız takviye edici şurup varmı 🤦♀️
[silindi] alyaninannesi1 hepsini kullandım hiçbir işe yaramiyolar , para tuzağı çoğu … 4 yaşında oğlum 12 kilo 96 cm boy Geç olmadan bnce gastroenteroloji bölümüne filan götürün bademcik filan sisiyormu belki farketmediginiz bı reflusu olabilir altında yatan bir yeme bozuklugu olabilir
Melekhnm alyaninannesi1 Bendr 3 yaş oğlumu oyala oyala yediriyorum bazen iyi bazen aşırı kötü 😔çok zor gerçekten
fatmaarasbebek alyaninannesi1 3 yaş böyle olması normal galiba benim oğlumda iştahsızlık vardı ama geçti çok şükür , şuan yemesi iyi ama bı 6 , 7 ay böyle sürdü 🤷🏻♀️
livanurvealpinannesi61 alyaninannesi1 babybomb ve og natural Kids macun deneyin biz düzenli kullandık çok güzel iştah açıyor
alyaninannesi1 [silindi] sağlık ocağı doktorumuza soruyorum kilosu normal diyor 3 yaşında 5 kilo mağlesef aynı kilosunfa duruyor hiç kilo almıyor her sorduğumda kilosu normal diyor bende buna ayar oluyorum nasıl normal hiç yemek yemiyor zorla yediriyorum ben yoruluyorum artık
livanurvealpinannesi61 [silindi] babybomb ve og natural Kids macun kullandınız mı. 3 yıldır kullanıyorum kızım 4 yaşında 14 kiloda sabitti yemek yemediği için kilo almıyordu şuan 5 yaş 18100 gr 109 cm oğlum 3.5 yaşında 16800 civarı 102 cm
livanurvealpinannesi61 [silindi] kuzenimin kızı 4 yaşında 12.200 gr doktor öyle bişey demedi ona iğne vururuz diye. İğde çekirdeği unu boy uzatıyor. Og natural Kids macun da boy uzatıyor düzenli kullanınca aslında. Benim oğlum 3.5 yaşında yemesine rağmen kilosu 800 gr düşmüş aylardır sabit kiloda kaldı hemşire doktor normal dedi bize. Aşırı hareketli hiç oturmuyor ki kilo alsın
[silindi] alyaninannesi1 sağlık ocağı hiç onemsemiyorki ölçümleri bile yanlış 🥹 biz çok sıkıntı yasdik umarım bian önce kilo alır kiziniz
alyaninannesi1 [silindi] aynen gerçekten ölçümleri bile yanlış dediğiniz gibi 3 aylık bi kızım var 4. Aya giricek 3 aylık ken 30 gr almış dediler bi şok geçirdim 1 ayda 30 gr tuaf geldi hemen çocuk doktoruna götürdüm yanlış ölçüm yapmışlar mağlesef gayet iyi kilo alımı felan
[silindi] alyaninannesi1 evet ben artık oraya götürüyorum o yüzden hastanede yaptırıyorum işlemlerini.. Bu arada karadut ozunude bı deneyin bnce sabahları kahvaltıda meyvesuyu öğlen yoğurdun içine çok seviyo çocuklar istahta aciyormus
[silindi] livanurvealpinannesi61 og natural kids denedim , ama bizde yemesinde veya istahta problem yok yiyo ama almiyo babymomb denemedim Nutrigen argivit ocean olaari denedim çoğunlukla maşallah kilo ve boyları baya iyi çocuklarınızın ♥️ 5 yaşına kadar artış olmazsa hormon iğnesi vurcaz dedi doktor
[silindi] livanurvealpinannesi61 bizde boyda kısa iğne kilo için değilde boy içinmis hormon tedavisi oluyormus, kiloyu yine alıp verirse boyda kısa olunca çok göze batıyor inşallah sağlıcakla büyürler iğde ununu bı araştırmam teşekkür ederim
kader_78 alyaninannesi1 valla benim kızım doğuduğundan beli iştahsızlık var ve suan 4 bucuk yaşında bugün doktora götürdüm kilo 13 boy 97 baştan aşaga baktırdım sonuclara yarına gidicem sende hastaneye götür takviye verir 😊