ebruasaf Merhaba anneler bebeğim 22 günlük oldu ve hala göbeği düşmedi en son 15 günlükken doktora götürdüm göbek koku geniş olduğu için geç düşebilir dedi ve bir ay sonrasına ultrason verdi bu durumu yaşayan annler var mi
Alieymen65solin ebruasaf benim oğlumunda çok kanıyodu 10.gün falan düştü bol bol bebek pudrası dökün sertleştirip atıyo hemen benim oğlumun öyle düştü ki 22 gün çok uzun süre yazık o bebeğe ya
Ebrus_25 ebruasaf benim oğlumun düşmedi koptu biz düştü sanmıştık akıntı yapınca doktora götürdük krem vermişti onu kullanmıştım 5 günde iyileşmişti.
ebruasaf Pansuman yaptınız mi doktor hiç birşey yapma dedi ama ben dün baticonla pansuman yaptim. Belki daha çabuk düşer diye
Thanim ebruasaf 7 ya da 8 günde düşmüştü spreyli bir şey yazmıştı doktorumuz her gün 1 defa sprey sıkıp içinden çıkan mendille siliyorduk 15 güne kadar düşmezse gelmeniz gerek demişti inşallah düşer