Gizem111 ben de ilk 20 gün her gün ağlayarak emzirdim… meme ucumu jiletle kesiyorlar gibi oluyordum (silikon uç ile emziriyordum) . Sonra doğum yaptığım hastanede emzirme hemşirem ile görüştüm bana bebişle birlikle uygulamalı nasıl tutmam gerektiğini vs gösterdi. Keşke 20 gün beklemeseymişim dedim. Bir daha silikon kullanmadım. Bebek de güzel kavradığı için memeyi acım ağrım yaram kalmadı.
Size tavsiyem imkan varsa bir emzirme danışmanı ile görüşün. Ve Madecassol öneriyorum benim memelerimi çok toparladı. Sabah akşam sürüyordum. Sadece emzirmeden önce suyla meme uçlarını yıkamak gerekiyor